Shadowhunter Tarot vanaf nu te koop

Het duurde uiteindelijk toch wat langer, maar de Shadowhunter Tarot is nú beschikbaar!

Er zijn twee versies beschikbaar.

De ‘standaard’ versie: 79 kaarten met een fluwelen bewaarzakje. Prijs: $ 20,- + verzend kosten

 

cc-shunters-tarotcards cc-shunters-tarotcards-pic

 

 

De ‘limited edition’ versie: 80 kaarten met fluwelen bewaarzakje en luxe case. Alle kaarten zijn gesigneerd door Cassandra Clare en Cassandra Jean. Beperkte oplage van 200 stuks. Prijs: $ 150,- + verzend kosten

 

cc-shunters-tcards-delux  cc-shunters-tcards-delux2 cc-shunters-tcards-delux3cc-shunters-tarotcards-pic

 

 

Er kan betaald worden met zowel credit card als Paypal.

 

Bron

3 comments

  1. Is deze site betrouwbaar met verzending? Een vriendin van me die in Texas woont, heeft het boek van Cassandra Jean voor me besteld en die laat ze nu naar mij verzenden. Alleen ik had gelezen dat de verzending op eigen risico is en tot 6 weken kan duren… De 6 weken maakt me niet zo heel erg veel uit, alleen het feit dat er pakketjes verloren kunnen gaan en dat dat dan op eigen risico is, vind ik niet echt heel erg prettig. Dus hoe was je ervaring met deze site??

    Like

  2. Hoi! Ik heb vorige keer de Shadowhunter tarot kaarten bij dezelfde website besteld. Ik heb toen voor de goedkoopste verzendoptie gekozen (die andere zijn gewoon verschrikkelijk duur), en dat is allemaal goed gegaan. Je krijgt geen tracking nummer bij de goedkoopste verzending, maar het pakketje werd binnen een dag of twee verzonden en het lag na anderhalve week al in de brievenbus. Als ik het me goed herinner stond er toen ook al op hun website dat verzending tot zes weken kan duren en dat het op eigen risico is, maar het is bij mij dus echt vlekkeloos verlopen. Ik heb persoonlijk eigenlijk nog nooit problemen gehad met iets dat uit de VS verzonden wordt. Ik bestel ook wel eens bij Hebel Design (die mooie fandom sieraden maakt) en ook dat is altijd goed gegaan. Hopelijk stelt dit je een beetje gerust. :)

    Liked by 1 persoon

Reageren

