Shadowhunters 1.01 ‘The Mortal Cup’ op Netflix

3af480da-5642-434c-ace1-ee71c5d3d52a

Vandaag is de eerste aflevering van Shadowhunters verschenen op Netflix!

De aflevering heet The Mortal Cup, duurt 41 minuten én heeft Nederlandse ondertiteling.

 

Beschrijving aflevering:

Het leven van Clary Fray staat op z’n kop als ze ontdekt dat ze een Shadowhunter is en deel uitmaakt van een verborgen wereld waar bijna oorlog uitbreekt.

 

Shadowhunters_Netflix

 

De tweede aflevering verschijnt volgende week woensdag en heet The Descent into Hell is Easy, naar het Latijnse Shadowhunter motto Descensus facilis Averno est. Het eerste seizoen bestaat uit in totaal dertien afleveringen.

 

Wat vonden jullie van de eerste aflevering?

4 comments

  1. Zwaar teleurgesteld.. Ik hoop dat ze het kunnen goedmaken, want ik heb niet veel zin meer om verder te kijken..

    Like

  2. Heb even een vraag, ik kon de post over de 1e druk van lady midnight niet vinden, ik heb gelijk na jullie bericht er 1 besteld niet op amazon maar die andere site die je voorgesteld hebt. Ik ging dus kijken net op de site van Cassie, en daar stond pre-order now!!! En toen klikte ik op de link en kwam op de site van Amazon, houd dit in dat alleen daar de 1e druks zijn? Ik heb hem echt al vroeg besteld gelijk na jullie bericht dus ik ga ervan uit dat ik die 1e druk heb, wilde even zeker weten of t alleen Amazon is die de 1e druks weggeeft.

    Like

  3. Hoi! Nee, de eerste drukken van Lady Midnight kun je overal bestellen, niet alleen op Amazon. De link naar Amazon wordt denk ik gegeven omdat dit de grootste Amerikaanse boekensite is. De eerste druk bestaat uit een oplage van 1 miljoen stuks, dus als je het boek al hebt besteld, denk ik dat het wel goed zal komen. :)

    Like

  4. Ja, wij zijn ook teleurgesteld. Het was niet wat wij gehoopt hadden. Te veel actie en special effects en weinig diepgang naar mijn mening… :(

    Like

Reageren

